090422

Sorry, Nu var de ett tag sen jag skrev, för länge nästan^^. Men jag får bli kort, men de lär de inte bli ändå:D.  på lovet när jag kom hem från småland har jag träffat kompisar=). I torsdags tror jag de var så var jag med Åsa och då åkte vi inlines som var nog år sen man åkte men vi var ju gryymt bra på de alltså, tuffa gatan jaao! Haha Åsa förstår nog bara de där:D Fredagen skulle vi åka på morgenen men vi gick ner på stan och satt ute vid pelikan i ca 3 tim sen åkte vi hem till henne och där gjorde jag och Åsa maten, vi had lust så vi fick välja så de blev hasselbakspotatil, fläskfilé ,såser och sallad, de vart gött;D. Kvällen satt vi ute på hennes baksida och hade de rikitgt mys;D och sen kom Esso och hans kompis, massor me skratt blev de då:P. lördagen jobbade jag sen blev de Åsa, ag ville på fest träffa folk men var typ ingen men senare på kvällen vid 10 ringde linn mig och de hade hittat fest eller melinda hade ringt dom och bjöd dit oss så vi drog dit, De ar ju typ vi som gjorde festen om man säger så:D vi som dansade.. Festen tog slut sen bara för att några hade tagit hans pappa sprit som stod framm, Smart grabben!! Så festen tog slut för de.. vi försöte övertala honom att vi ille dansa lite till men nej de fick vi inte-.- så alla fick dra så vi gick ner på stan sen hem.. Ala andra dagar hart vart slappt och gymm:). Va hemma i går och idag från skolan.. I förgår så kollade jag på 3 avsnit av The City och igår kollade jag på 10 avsnitt så nu har jag sett alla:D och sen kollade på ett nytt av The hills i går med:)) de är såå bra.. Nu sklle jag egentligen vart hos tandläkarn men de ringde i morse och sa att hon var sjuk så jag ska til 22 maj istället :O En månad juuh sen så ringde mamma och beställde tid igår för min hand , har någo knöl och de gör as ont och dit ska jag den 18 Maj, jävla väntetider!! sjuukt.. Jaja, nu ska jag försöka plugga lite.. måste göras fast i morgon ska jag gå till syv och fråga om jag får börja praktisera så frt smmöjligt för jag orkar inte längre och eftersom jag ändå ska byta linje känns sjukt jobbigt att gå kvar då och göra allt som man inte tycker om.. Så ska prata me henne i morgon så får vi se om jag får börja praktisera snart:). HOPPAS!! men nu ska jag lugga lite ändå, eng för de behövs fast jag skulle sluta skolan.. Bilder från lovet kommer upp sen=) lovar de, kanske kväll ska inte vara så seg men hade inge lust att skriva i bloggen förut och då gör jag ju inte de:D. för de blir ju altid strunt som vanligt:D jja , have fun! Puss /Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0