090427

Sjuukt seg! känner mig inge pigg idag men idag blir de gymm ändå.. Vi hade massage idag i skolan och sen någon Qigang? eller va de heter, fula rörelser iaf och sakta. Vi stod ute så alla bilar och alla el killar och dom såg så aa de var ju lite skämmigt då:D jag rörde mig inte mycket, vi fjantade oss istället som vanligt nästan. Men de var hur skönt som helst men olja och maserade handerna och ryggen:).. Får se hur jag kommer klara mig den här vecka, kommer nog vara jätte trött eftersom jag jobbade hela helgen.. Nu sk ajag få i mig något och sen kanske vila ett tag sova eller nått sen vid halv 7 kanske så ska jag och CIlla dra upp till gymmet :)./Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0