090429

Goddag ! :). I morgon är de valborg:)) Då blir de förhoppningsvis grill hos mig med älsklingsCilla sen drar till berget men andra:) sen får se vad de blir efter om de blir parken eller så:) får se vad vi träffar för folk där borta med. I morgon blir de stan innan också med CIlla :) fyva jag har  längtat, men i morgon åker vi dit iaf:))) Igår blev de gymmet(Y) yey va duktig jag var som orkade gå haha. De drog dit körde liten uppvärmning sen mage och så sen gick vi ut och gick promenad istället för att gå där inne..Där kommer man ju ingenstanns och de är tråkigt att gå där:P så vi gick tilll kyrksjön, as mycket och pratade om allt.. Idag är jag hemma från skolan, jag sltar ändå skolan snart så jag tänker liksom inte göra saker som ska lämnas in eller prov , och jag har vart så slt dom här dagarn, jobbade ju hela helgen så jag stanna hemma idag, hihi:D. Så de kanske var min sista dag igrå!? om jag börjar jobba på måndag nu:). annars blir de veckan efter de.. nu ska jag lyssna på musik, är inne på Linns blogg och lyssnar på hennes musik där:) haha.. Ska kolla runt lite på internet nu med på lite alltmöjligt! Puss /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0