17 år, måndagsbarn, fuck you....

Halloj! Jag har då jobbat hela helgen...Surt! men men penagr får man ju så:P. Var sjukt trött på jobbet idag men de gick ändå men nästan så jag somnade ändå när de inte var folk... I fredas var jag med Cilla och vi drog till parken och träffade Moa, Sofie, Amanda och Patrik och massa fler då.. Var rätt mkt folk där. De var ändå inte så kul så vi sex drog för att gå på fest eller vad vi skulle men de blev inget så Ma åkte hem och Vi gick ner till parken igen och var där i några min sen drog till Patrik i ca 20 min sen drog hem och sova:). Jobbade lördagen, Cilla sov över och jag vaknade liite sent elle rjag hann ju ändå till jobbet itid så^^, På kvällen skulle jag till Rimbo för att grilla med kompisar och umgås men Moa kom föri jobbet och sen gick vi till flygis och träffade Julia och Elin där och sen på kvällen skulle vi höras om de hände nått för jag stannade hemma och var med moa istället coh skulle ändå åkt hem tidigtfrån Rimbo så orkade inte bara vara där en stund.. Men Jag och Moa drog vidare till donken för att hon skulle köpa lite Maaat och där träffade vi en fiin tjej, Jasse:)) As kul att träffa henne och hon är söööt.. Senare drog vi hem till mig och käkade oss as mätta!.. Drog ut vid 10, träffade på Linda och Denice snabbt bara sen ner till parken och hälsade på ett stor gäng där, kände inte många där men träffade iaf Linnéa och Mickis :) yey,Och vi ska ses snart på riktigt och inte bara säga de,den här gången ska vi det tjejer!! Satt där ett tag och pratade lite sen drog vidare till Tessan coh där  var de chill, vissa kollade film och andra spela kort :) drog hem tidgt som sagt eftersom de vart jobb dagen efter, idag då! :D... Snart ska jag nog gå ut på promenad med Cilla, men innan så ska jag lyssna på musik och läsa mina två tidningar jag köpte när jag var med mor och handla (Y). Puss
 



Kvinnan i mitt liv!
  <3    /Rebecca 

Kommentarer
Postat av: Cilliiiaaaaa

Och du är mannen i mitt liv ! haha<3

2009-04-26 @ 22:11:08
URL: http://erikssoncecilia.blogg.se/
Postat av: Cilliiiaaaaa

Och du är mannen i mitt liv ! haha <3

2009-04-26 @ 22:11:55
URL: http://erikssoncecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0