Bikinilinje;D

Nooo school för mig idag,, legat och stekt på ballkongen i ca 1och½ timme :).. Drack Jurdgubb/blåbärs smootihie, nån hade snott bananen-.- den som gör smaken;D... Men den smakade underbart ändååå... Fick lite bikinilinje (Y) yey.. Duschade efter, hade sololja på mig^^, sen satte mig ute igen med en miniglass:) satt där till håret torkade, satt i shorts och bikini, inge strumpor och sånt, frös inte ett dugg!!. Sen har jag bara suttit och slappat och funderar på om jag ska städa eller plugga, spelar nästan ingenroll vad jag väljer båda är ttråkiga och båda behövs:D. Fast om jag ska vara ärlig e städa roligare^^, kanske blir de nu för de e sol och då städar jag häldre än att sitta och plugga, fast jag kan ju sta uteoch plugga men de gjorde jag innan med så orkar inte de nu igen:D.... De får blir städa med massa musiik:D. Ikvälll e de andra avenyn(Y) yihooo.. Nu kommer stekar bilder sen blir de stäääda-.-   Pöössss.


Smootie och sololja..

Frulle..

steek..

Ser ni någon skillnad?

Sen blev de omelett=).

Tänker på turkiet såfort jag gör omelett;D. frullen där borta!

/Rebecca

Kommentarer
Postat av: Matilda

Andra avenyn! tack för påminnelsen :D

2009-04-07 @ 19:15:21
URL: http://mattehs.blogg.se/
Postat av: Cillipill

Hihi jag drack också Jordgubb/blåbär-smoothie! :D Asgootttt

2009-04-07 @ 22:09:42
URL: http://erikssoncecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0