Bilder!

När jag e hemma hela dagen så känns de som om jag äte hela tiden:D Nyss åt jag en sallad, jag hittade sallad i kylen och de var de jag va så sugen på. Hittade en tonfiskburk så de fick bli en tonfisksallad:).. Men nu ska jag lägga upp massor me vår bilder och lite från fester kankse=), har vart dålig med bilder på sistonde känns de som så nu får alla komma på samma inlägg=). Have fun

Jag och Cilla fixade en planch på Roxana och fredrik till fölovningsfesten,
Roxana när hon var liten:D.

Snygg?

Boxling me klassen..

Parik kom 1:a, jag 2:a, fredrik 3:a (Y)

Smoothie. Stan med roxana cilla fredrik

Promenad med Riva






Uppvikt,tygskor, vittline, blåkavaj, skinjacka och en långhalsduk..

Kärleksudden..

Förlovningsfest=)

Flummbarn!


Stek och frulle på ballkonen (Y)

De fick bli allt!

/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0