Godnatt..

Slutade lite tidigare idag eftersom alla skulle med bussen och då fick alla sluta tidigare=) härligt.. Gick hem och då träffade jag Riva och sen gick hem fort för att käka lite och fixa. Sen gick jag och Riva på en promenad från okq8 för att köpa glass sen till flygis och sen gick till kärlekludden och sen hem igen, jag vart helt slut efter:P. lite för små skor hade jag med:P. kändes nu på en lång promenad ialf :D.. När jag kom hem så vilade jag sen sov i ca två och en halv timme och sen bara legat och slappat, börjar bli förkyld igen känner jag med "/, är nog hemma i morrn, har bara OMV lektioner-.- kommer aldrig orka de om jag inte känner mig pigg...... Får ligga och njuta av solen i morgon och vila upp mig eftersom jag mår som jag gör just nu..Huvudvärken och allt, lärarna har tydligen märkt de och ser de på mig sa min mentor idag:S. de lät ju inte bra att man ser de på mig att jag inte mår bra xD... haha. Började dagen idag med utveckligsamtal och de första hon frågade mig på mitt utveckligsamtal idag var; hur mår du egentligen? Jag ba hmm, jaa inte så bra, ont i  huvudet varje dag typ , hon ba jag ser de på dig och vi har märkt de:D jag tänkte nog bara tack va kul att de syns, haha.. Men allt annat gick bra ändå=).. Men nu måste jag sova jag sitter här och e skit trött och fattar typ inte vad jag skriver:P. Bilder från den härliga dagen idag får komma upp senare. orkar inte just nu! Puss godnatt /Rebecca


Saknar det.. Vill spola tillbax till den stunden där vi satt, och stoppa där förevigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0