Hogan knows best!

Jag har bara legat i soffan och kollat på Hogan knows best som fortfarande håller på  =D. Till frukost blev de ost/skicka/paprika omelett=), och grillkrydda över:D as gott och sen två mackor och ett glas mjölk^^.. Ska nog snart göra en Blåbär/jordgubbs smoothie, mumms! Ska pluga snart med , måste göra någon nytta känner jag"/ har ur tråkigt.. Brukar inte vara själv när jag är hemma från skolan, jag går alltid till någon eller någon kommer hit:P. eller nu de senaste när jag har vart sjuk ialf, men igår va jag själv och idag som har vart då. Pappa fårgade mig igår har du vart själv i dag? jag bah aa han bah :O öö okej med typ stora ögon:D haha förvånad, lät kul.. Då fatta han nog att jag e sjuk för han kom inte till mig i morse och fåga om jag ska vara hemma eller så:D.. Nu ska jag göra smoothie sen ta fram lite böker och svara lite på fårgor och sen läsa på lite! Have fun.


Mumms.....
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0