Hos farmor och farfar

Godkväll=). Just nu sitter jag hos farmor i köket tillsammans med Robin min bror och hans tjej Camilla och min kära farmor=). De fixade trådlöstinternet prcis när vi kom så jag kan sitta här i huset med min lilla laptop och blogga oftare då:D. Prata med kompis och sånt!. Min farmor sitter bredvid mig och försökte läsa vad jag skrev men jag sa att ingen får kollla ,hon får läsa sen :D men så sa hon skriv ;godkväll=) just nu sitter jag här i köket med farmor och super xD :D haha hon e så rolig tanten:D hehe förlåt farmor!! (om hon läser detta). Idag har jag då bara suttit i en bil i ca 5 tim, kom direkt till farmor och käkade och träffade lite kusiner eftersom de inte kunde komma i morgon när alla andra ska komma=). Senare åkte jag mamma och syter Rosanna till mormor och morfar för att hämta nycklar till en "lägenhet" som de adra ska sova i:) satt där ett tag och fika och käkade smörgåstårta och drog och handla innan de..Pappa var kvar hos farmor så e fick åka tillbax för att lämna mig och hämta pappa:D. Nu ska jag sitta och prata med dom som sitter här, hörs senare, skrivir förmodligen i morgon med=). Puss ha de bra!
P.S Farmor säger att jag var tvungen att tilläga detta:D. Tanten säger att vi super inte nu och inte i framtiden heller.. /Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0