Ibland känner jag mig som en annan och de är läskigt..

Fy så de gör ont i fötterna.. Jag köpte en storlek för liten i mina tygskor, men de brukar gå bra men strumbyxor i men de har jag haft hela dagen men får ont ändå^^ i ena stor tån hihio fast gått runt rätt mycket idag ändå så har ont i hälarna med men men sitter/ligger ändå här i sängen och vilar nu:P. Jag ville ut och typ sparka boll eller nått kul när jag ändå var ute och de var ett sånt härligt väder men alla ska "plugga" -.- booring... de ska inte jag iaf , allt är i skolan och sen ska jag börja jobba eller praktisera snart tror jag, ska prata me chefen i morgon=) yeey!! Noo school... Men i dag va jag i skolan sen hem och duscha och fräscha upp sig sen till skolan igen för öppet hus, gick till handel och lyssna på va de tycker och vad de gör där och de verkar as kul där ju:) hoppas de är lika bra som dom säger då;D.. trevliga elever och lärare iaf^^. Nu laddar jag upp bilder från lovet också så ni får se, och bilderna får säga sitt..:).  Have fun!



             
Haha, var tvungen att komma med ett litet skratt;D


Hans flätor är ända ner till knäna:O ...


           
Fotbollspelarn..


 hur skönt kan de vara egentligen?

                                                       <3<3
                              
P.S de här tog nog timme och mer:D, mellan assa bilder så käkade jag och sen har jag chattat och smsat och allt:D haha typiskt jag så skrev de här för tp en och ½ timme sen kanske:D men nu är bilderna uppe iaf:P. /Rebecca


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sötbeccis :D:)<3

2009-04-26 @ 18:59:04
URL: http://linneafribergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0