ingen rubrik..

Är hemma idag igen var lite varm igår så tänkte vila idag så inte febern kommer fram igen i skolan.. Jag har precis vaknat nästan, hoppades på sol så man kunde sola lite till idag men nej de e ju vitt på himlen nästan, får se senare om de kommer någon sol men då kommer jag nog inte sola ändå, hehe. Nu ska jag göra iordning någon good frulle, får se vad som blir. Sen får se om jag sitter vid datan och kollar på film eller dammsugar som jag aldrig gjorde igår, hehe eller om de blir plugg. vi får se helt enkelt vad som händer =) men nu blir de fruuullleee :)))) hej så länge, ska vara bättre på att skriva mer i bloggen^^.jag e för laaat!! /Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0