Morgon bloggen

Igår fyllde min mor och min kompis år=). Jag dissade min mamma och gick hem till min kompis Åsa på middag med några, de vart jätte mysigt, käkade en massa och sen kollade på film..Först kollade vi på en skräckis men den var inge bra så vi böt film och då blev de Sex and the city;D haha , killarna kollade också. Vi kollade klart på den sen gick vi hem, kom hem vid halv ett..Så fick mamma sitt paket då men hon låg och sov i soffan som vanligt^^.

Idag- åker jag bort:)))). måste packa nu snabbt och duscha och en massor, sen åker vi till oskarshamn som då ligger i småland. Hela släkten bor där. Ska bli skönt att få komma bort ett tag från Norrtälje xD. vi får se hur mycket bloggande de blir, jag sover hos farmor och farfar och där har de data och jag tar nog med mig min minidatar om min bror tar med sig sin:Pså jag kan koppla bredabndet till min(närverksladd eller va de nu heter^^), men vi får se hur mycket bloggande de blir ska försöka skriva varje dag. Fast jag vill ta med mig min så jag kan glo på film i bilen okcås(Y)..  Puss have fun!! Gladpåsk..  /Rebecca

Kommentarer
Postat av: Riva

kommer sakna dig gumman <3

2009-04-10 @ 12:38:08
URL: http://riva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0