O-hamn på fredag!

Innan jag börja städa så gjorde jag en till smootie =). Sen började städa, men jag kan säga att de inte riktigt blev en städning, fick bort de mesta kläderna iaf.. behövs verkligen dmamsuga men jag orkar inte flytta på saker sen så kände jag mig bara seg och fick ont i huvuet så orkade inge mer, fick panik när jag såg fler saker:P. så aa får fortsätta senare.. Vill iaf göra de inna fredag för då åker jag till Småland=)))) till O-hamn till släkten.. jag bara längtar, vill bort från norrtälje nu ett tag de behövs verkligen och ska blir så underbart!!! ! man måste verkligen iväg ibland...När vi e där gör vi saker typ hela tiden, träffar släkten , går ner på stan och har de riktigt mysigt:) siter och pratar om allt och massor med myys men de negativa e att vi fikar lite fööör mycket :D haha, de e ju gottt med fika men vi fikar för mycket där nere.. haha... men de e så härligt när de e sånt fint väder där, och lite varmare där än här! Har besämt att jag ska bo hos farmor och farfar de här gången för då kan jag kanske gå ut och sola eftersom dom bor i hus. Mormor och morfar bor i lägenhet nu, de flyttade från världens finaste hus-.-  och jag vill inte sov i den där lilla  lägenheten som vi har för oss själva, de finns en liten lägenhet för de som bor där,eller för gäster då,  men de e så tråk och lite läskigt där, hehe man känner sig verkligen inte tryg!.  Ska glo lite på tv n snart tror jag , får se om de är nått bra innan andra avenyn :).hoppas!! caaoo


 Hos farmor och farar!

Gick på en underbar promenad med mamma, pappa& mormor..
Jag och pappa fotatde typ vart vi en gick^^. så vare när man skafade bdb eller blogg^^.
För mig då, inte för min pappa xD.

/Rebecca

Kommentarer
Postat av: katja

du får hälsa min familj dära hahahah XD

2009-04-07 @ 23:23:31
URL: http://www.apans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0