skolan....

Just nu sitter jag här i skolan... har matte men vi har ingen lärarer så vi gör ingenting typ, bara 3 st sitter och plugga matte:D hahaha. Undra om jag också ska börja snart?:D.... fast vi slutar ändå typ nu:D.. har inte skrivit på ca 2 dar:P. men jag har inte gjort så mkt jag har vart och tränat i måndags och i tisdags kommer jag riktigt inte ihåg:D. Var Med cilla tror jag för de e ju inte omöjligt:D.. Igår var jag i skolan till 20 över 4 sen drog jag och Linda ner till stan och kollade på b.young om de fanns någon klänning till lördag men nej hittade ingenting.. Sen satt vi  och fikade på jobbet, på pelikan för att cilla var och jobbade, så jag väntade jag på henne och sen drog vi hem.. Vi skulle träna men de var ett sånt härligt väder så vi trog en promenad istället=). Precis när vi skulle gå så mötte vi upp knasigt folk. bässta vännerna då!:D flummade som tusan och sen Gick emelie med mig och Cilla på promenad:) :):)  länge sen jag pratade me henn eller så.. Idag dirket efter skolan Åker jag Cilla och Roxana till stockholm för att leta klänningar och lite annat:)..  Senare så ska jag KANSKE hem till Cilla får se om vi har massa bilder vi ska fixa med. annars får de bli i morrn, vi får se.. Måste planera för roxana och fredriks förlovningsfest måste vi göra med!! Nu låter de som om jag måste göra saker här:D. och blev massa stunt men kände att jag var tvungen att skriva lite eftersom jag inte orkade göra de hemma:D... Juuste skulle ha nattionellt eng muntligt idag  med Beckis men nej hon är inte i skolan idag heller så jag får vänta till Nästa vecka , ååh så skööönt:D haha för jag e inte direkt taggat på muntligt i eng:D NO NO !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0