skooolan

Tjohoo!! just nu sitter jag med kära beckis i ett rum i skolan, vi har inte gjort mycket alls, vi slapp att göra provet!! underbat.. Alla andra sitter i klass rummet och pluggar typ och vissa gör prov:P. Jag och beckis tog en lite föör lågn rast men de var nog lugnt för läraren de är ju ett sånt underbart väder! Jag har inte bloggat så mycket nu igen men jag har ont i huvudet nästan varje dag och sen okar jag närstan inte skriva, bara när jag är i skolan:D.. Men min helg har vart good. I fredas var jag med mn underbara Åsa ett tag sen vi unmgicks eller inte så länge sen men ändå:P.. Lördag jobbade från halv 10 till 2 och sen gjorde jag mig iordning för förlovnings feest=) de blev nice men jag och Cecilia drog 11.40 ner till hamnen och träffade några, sen drog tessan och Elin så jag, cilla och parik drog hem till honom och sov :D. Söndag var slappt! jag och cilla svullade som f'*n och låg bara och glodde på tv och vid datan^^.  Nu ska jag  försöka göra någon nytta.. får se om de går när jag sitter här med beckis vi brukar inte göra mycket då:D haha bara strunt prat;). ska försöka skriva lite ikväll med! , puss /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0