Tyvär är man hemma ^^

Näädå, saknat vännerna ändå<3.. kom hem igår kväll vid 12, bästa grisCilla kom och hälsade på lite, vi satt och pratade om vad som hade hänt om dagarna och de hade haft väldrig myys här hemma tkr jag de såg ut som, speielt när jag såg Cillas bilder på henne blogg-.- :P hoppas de sista dagarna som kommer inte är tråkiga för dom redan har gjort saker och så^^. Ikväll vill jag hitta på nått och träffa massor me folk känner jag... Och nu ligger jag fortfarande i nattlinnet i sängen och inte gjort ett piss frutom att käkat lite;P.. Om jag va kvar i Småland så skulle jag redan vart i ordning och gjort allt, kankse vart nee på stan eller ute någonstans, gjort något ialf^^.. Jag ska upp och käka lite smått nu igen och sen dra på mig träningkläder och sen blir de GYMM!! fyyfan va man äter är nere, jag måste ha gått upp nått kilo ialf^^ så nu ska de ner lite!! höhö... Nu får jag trycka i mig nått lite bara för om en timme ska jag gå dit och då kan jag inte käka för mycket får då lär jag ju få ont: ;P.... BIder från småland och farklaring på de senastedagarna kommer senare.. puss/ Rebecca

Kommentarer
Postat av: Matildaaaa

Närska vi fika då? :p <3

2009-04-15 @ 20:34:03
URL: http://mattehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0