Ingen vinst på 6 lotter?!!

Blev ingenting igår:P satt mest och läste andras bloggar och lite annat.. ibland känner jag att jag inte orkar skriva fast jag är inne på datan och inte gör ingenting:P. Men igår så var vi snabbt nere på stan och där köpte jag ett långt lila linne med dragkedja imitten=) sen en fransväska. Kollade på en jeansjacka men vart osäker så får se om jag köper hem den på tisdag istället eftersom alla affärer är stängda ända till tisdag.. Sen åkte vi hem till farmor igen och sen kom massor me folk, släkten då. Vi satt ute och käkade påskbord eftersom de var så fint väder=). på kvällen så åkte vi och hälsade på hos mormor och morfar och där var vi hela kvällen, käkade smörgåstårta och kollade på tv..
Idag har vi vart hos mormor hela kvällen igen, va där sen klockan 2 till 11 ungefär. käkade påskbord där sen bara Tv ,spelade bingolotto. Vi hade 6 bingolotter men ingen vinst! hallå va är de för skiit?! jag var ialf nära på att vinna smycken & presenter från guldfynd värt 1000 den andra va jag nära på att vinna en resa till kreta 3:de 3kg guld värt masvis och 4:a en platt tv, skulle bara ha en till på alla dom och annars skulle de vart mitt;D haha.. så kan de okcås gå, eller så går de väll jämt!! förutom för er som har en sån tur. Usch vilket inlägg, säger ju de, inge kul om man inte är bra på de eller har så kul att skriva:P. De har ju vart kul men gjort samma hela dagarna men de är rätt skönt.. Juste, ni har väll läst att jag har haft ont i huvudet varje dag och så men när jag har vart här har jag inte haft ont i huvudet alls=) så himla sköönt, de var nog all stress! sitter här nere nu med bror och camilla och kollar film, ska kankse kolla lite nu, är inte säker, annars kolla lite på bdb och favrbook med^^, måste sova snart med för i morgon kommer troligtvis min lilla kusin, han kommer kanske rutn 11 där? då måste jag nog vara upp för annars skulle han och farmor komma och väcka mig, och de vill jag inte;D. så får väll sova snart med-.- xD. i morgon drar jag till mormor och där finns de inge intenet så kommer nog inte kunna skriva mycket mer o inte i morgon innan 3 där. får seom jag hittar på nått kul åh skriva om då, beror ju liksom på vad man gör också:D. men aa nu blir de bara strunt som vanligt^^, have fun och sov gott sen puss..
 
blir inga bilder nu, internet är lite segt orkar inte vänta på att den ska ladda upp en bild^^ he he../ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0