Vill inte drömma om oss längre, vill att de är sanna


Sol, mellis, sitter ute, musik. häärligt.
De är vad jag har och hadde nu:). Mellisen är då uppäten förutom smoothie, lite kvar:). Ny musik ska jag sätta på nu med, den tog slt och de ända jag har lyssnat på är Veronica Maggio. pressat henes låter de senaste dagarna:). Om någon har 17år , måndagsbarn på mobil eller dator kan de gärna få skicka:). Idag hade vi lite redovisning och lekar ch så med särklassen eller vad man kallar de?:S och de var faktisgt super kul=). Efter hade vi lunch och sn efterde så träffaddes vi i klassrummet igen och vi smörade så mycket så vi fick sluta, fast då skulle alla jobba hemma då:P.hihi så vi slutade 11.45 (Y).. På vägen hem gick jag förbi kioske och där var chefen så han ropade in mig, vi pratade lite jobb och jag sa att jag vill jobba 8 timmar om dagarna i 5 dar i veckan:) han tycker d lät bra :): yeyy pengarna kommer man ju längta till då. Börjar nästa vecka kanske eftersom Sofia slutar då.. Men nu blir de mer musik och sola:) och lite msn. Puss / Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaajo, det är väl sant :) puss

2009-04-28 @ 18:52:58
URL: http://linneafribergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0