3 fina veckor tillsammans med den finaste pojkvännen.

Igår (måndag, klockan är över 12) har jag och Sebastian vart tillsammans i 3 helt underbart mysiga veckor :).
Vi hade en jätte flummig, mysig och underbar kväll igår med en film och massor med pussar :)) han sov över här och tyvärr sover han inte här i natt för han har golftävling i morrn så jag får ligga här ensam och sakna honom som jag alltid gör så fort han inte är vid mig! i morse mös vi ännu mer sen åkte han in till stan med Niclas för att kolla efter motiv som niclas ska tatuera sig, vid tre kom han tillbax till mig och då mös vi ännu mer med en till film och kladdkaka:). Senare var han tvungen att åka hem men tydligen behövde han inte det senare men vi sågs ändå sen nu ikväll:).. Jag och några var hemma hos Robban och glodde på en film som skulle vara en rysare men de var för mycket datagjort så de satt mest och skratta, och jag fick min huvudvärk som kommer lite då och då,, känns som migrän men har inte den "sjukdommen" så vet ine vad det är! I mörrn ska vi kanske ut och äta ett par stycken, sen sover jag förhoppningsvis med Sebbe=))).. Glaad!

Låter som en liten barnunge men jag e dunderkär.. Allt gick så snabbt men allt känns ändå så himla bra, han e helt underbar =).. Tillsammans med dig är jag alltid glad och pigg,  Jag saknar dig Sebastian Staf! (L) 


att känna din lukt när jag ligger i sängen gör det inte lättare!
Saknar dig mer o mer...<3

/Corneteg.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Isabell

Migrän är inte en sjukdom, vem som helst kan få migrän

2009-08-18 @ 13:02:16
Postat av: Anonym

Det finns några som har den sjukdommen och vissa kan ju få ibland, jag har ju själv fått et. men de jag fick kändes som migrän men inte riktigt, för de gick över kom tillbax åh så i några dagar.. så kanske dom får.

2009-08-18 @ 14:28:25
URL: http://corneteg.blogg.se/
Postat av: söron

äre svett lukten från sebbefett?;)

2009-08-19 @ 11:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0