Always love you

Blev ändrade planer angående igår, gick upp runt 9 och åkte till Öland kl 11. Vi åkte förbi Nelly min kussin och hämtade henne så hon fikc följa med..  Det vart inte så fint väder som vi tänkta oss så vi åkte inte upp till bödasand, vi åkte till det första campingstället där till höger, kommer bara inte ihåg namnet men där brukar vi ofta vara. Shoppade en snabbis i kalmar och sen åkte till kusinerna i mönsterås och käkade supergood mat :). Kom hem med 2 kofftor,2 linnen, 2 t-shirt och ett par jeansleggings från ginatricot.

Idag har det vart riktigt superväder och just nu sitter jag här i föttöljen hos farmor hellt knallröd och det svider! Brännde ansiktet, armarna och över brösten. Armarna svider som bara den och bakom axlarna. Kan knappt sitta här känner jag :O hihio men vadå man måste ju passa på och sola när det är sol som det inte vart på ett långt tag nu :O. Var som sagt och solat, vi var på gunnarsö, doppade mig faktist i det sviiinkalla vattnet... Drog snart förbi kusinerna och kollade deras pool och testade den så där fick vi bada:) va perfekt, 27 grader i vattnet.. Nu ikväll har mormor och morfar vart här hos farmor och farfar och vi har ätit supergott idag med:) grillat!! Och nu ska det åka, vi ska väll se på tv sen ska jag prata med älsklingen och sedan soova.:)

Vill inte hem förutom att träffa Sebbe och sen kommer Riva på måndag :O(Y) äntligen.. /Corneteg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0