ganska onödigt sådär, men ändå inte ni får veta ganska mkt ändå!

Har inget annat för mig så de fick bli att skriva lite i bloggen men va ska jag hitta på åh skriva om då?:O.
Det har iaf vart den tråkigaste dagen på länge!! jag har suttit hemma sen jag kom hem från jobbet och de var kl 5.. kl åtta hoppade jag in i duschen och jag tyckte kl kändes som 10-11 något.. De är mörk ute med precis som höst och den e ju typ här nu, 16 grader på morgonen med!! fyy säger jag.. vet inte vad ni säger ^hihiio. Känndes som förr i tiden idag, jag satt här vid stationera datan lyssnade på gammal musik och de känndes som typ börjarn på vintern och att jag gick i 9:an för då satt jag typ alltid här vid datan ^^ och de var mörkt och tråkigt ute! aa musik och datorn gjorde då den känsan inte vädret då:D haha xD..

I morgon e det då fest men innan jobbar jag till ca hlav 7 får se när jag kommer dit men ser fram emot det för att träffa massor me folk jag inte träffat på hela sommaren och lite innan men de ska bli riktigt kul iaf :)) och hoppas de löser sig för två st så att de blir ännu roligare så jag får med mig e till (okej ni fattade inte när men äsch skitsamma onödigt inlägg bara :D). Lördag är det då the voice:) yeey de ska nog med bli kul och då träffar jag Madde med som jag inte heller har sett på ett tag nu:)). nu vet ni lite om min helg med och söndag ska jag kanske jobba och vara me sebbe bby!! då kanske jag slipper blogga i helgen med:P nä men får se om jag hinner med de och har ork men ni vet vad jag gör iaf :) haha nää orkar inte skriva mer strunt, funderar på att sova nu typ men börjar 12 i morgon så man vill ju inte sova än:P men vi får se va jag gör för inget händer ju här framför datorn.. aja, sov gott sen :) /Corneteg.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Madde

Du är lite knäpp du, inte mycket förstod man..

Men du är ju som du är! Saknar dig och längtar tills på lördag, då ska vi ha skoj baby! <3

2009-08-13 @ 23:12:16
URL: http://petterssonmadeleine.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA, du är söt du!

2009-08-16 @ 02:06:25
URL: http://lindalillhammar.blogg.se/
Postat av: becca,

linda du är söt! ;D

2009-08-18 @ 02:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0