Nu är det så här...

Nu är det så här att min laddare till min lila bärbara sluta fungera :S så får väll helt enkelt sitta här vid den stationera ett tag till jag fixat en laddare! Skiit också!! Har all musik och bilder där men här har ju gammal musik och det gillart med..
Fick reda på att min kompis Niclas flyttar ett år till USA och han åker redan i morgon och jag fick reda på det igår av min pojkvän. Shyst Niclas. Han säger inte äns hejdå eller säger något att han viste att han skulle åka då..
jag e rätt besviken på honom! 

Idag har jag gått ca 12 km? hehe.. klassen åkte till issjö men vi gick en tippsrunda dit som tydligen var 6 km och eftersom det regnade så var vi inne och lekte lite lekar och käkade och lekte mera sen fick vi GÅÅ den biten igen så jag har gått ganska mycket idag få mina höfter gjorde oont! men de var ganska skönt ändå.. förutom all lera efter regnet.. (Bilder kansek kommer upp senare när jag kommer inpå den bärbara). Hemma var jag med madde en liten stund och vi kollade på filmen det brinner :) länge sen man såg den, jag och Madde kolla alltid på typ gammla filmer som eva & adam åh så! Hon drog efter filmen och efter det har jag inte gjort mkt, bara suttit här och precis duschat :).. imorrn börjar jag kvart i 11 så det ska bli super skönt och i morrn är det en månad baby!!


27/7-09 <3 /Corneteg.blogg.se

Kommentarer
Postat av: M to the ADDE

Alltså jag älskar dig, bajsa snett eller något, godnatt :D <33

2009-08-26 @ 21:54:51
URL: http://petterssonmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0