Utan dig är jag svag.

Jag har en sån STOR lust att raka av allt hår!! okeej, eller inte. Men jag har färgat håret ikväll och det blev inte som jag ville, som vanligt! Det blev gult! och sluta alla som säger att det inte blev det för det blev det. De är FÖR blont och lite gult faktisgt, det är inte min grejj, jag vet inte hur jag ska göra, ska nog färga om iaf och sen får jag klippa för de är slitet och de kommer verkligen slita mer för jag SKA färga tills det blir braa! Får se hur jag gör :) men det ska bort!

Kom hem från Småland i söndags lite tråkigt faktist för det var såå härligt där och gjorde sakar typ heela tiden! Men ändå sakande jag hem till den underbaraste :). Dagarna jag har vart hemma så har jag umgåst med Sebbe och i två nätter, helt underbara:).
Idag sov jag till två för det känndes som om jag skulle få feber så jag vilade. Lite senare gick jag och Riva ner till centrum där jag hittade lite smått och gott:) Innan jag gick hem och frägade håret var jag ute en stund med vänner :)..

Nu känner jag mig lite lagom iriiterad för mitt hår och jag saknar Sebbe som jag förhoppningsvis träffar imorgon och spenderar hela natten med! :)
Du har gjort mig starkare,utan dig är jag svag, baby! /corneteg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0