Because I Love You!


Ser lite ut så här just nu för Ingen älsklingspökj sover över..Men vi ska ses i morgon =)) efter skolan blir det att jag kanske följer med honom hem! Inget klickande kläder blev det hem heller, ett par leggings försökte jag med men det gick inte stod bara en väska fast jag försökte om och om igen ;S aa något skumt iaf så en väska blev det bara, perfekt för skolan! Åker nog in till Täby-C med Sebbe nästa helg istället :) fårse hur det blir med den saken annars åker vi efter han har fyllt eller bara både och? ;O haha.(jag gillar´t iaf.) 
Det har vart en jätte flummig och trevlig kväll! Syster kom med hennes pöjk och bror kom med sin flicka och alla vi åt och fika och jag var nog liiite över trött så det vart myycket flumm men de är väll alltid kul och jag var kanske liite jobbig med, blev för mycket babbel ;D Syster och hennes kille kommer kanske på tisdag igen och äter med oss och hoppas på att Sebbe vill komma då igen! min syster är nästan aldrig hos oss:( så de var kul åh få träffa dom med :D..
Nu ska jag låta håret torka sen blir det dags för säng! Godnatt babeees!
 /Corneteg.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0