vad är de med folk?

Jag har steekt i solen idag men typiskt jag så kan jag inte sitta stil när jag solar själv och spec inte på ballkongen!
Färg kanske jag har fått lite hoppas jag:D.  satta och läste tidningar och svettades som en galning;d härligt det låter va, hihiho:D..

Jag och André mi kompis var taggade på att bada men alla vi har frågat vill inte och de sitter typ inne idag nu när det är ca 25 grader i skuggan:O e man sjuk då eller!? Men ja så bad blir det nog inget:( så jag tänkte lägga upp lite bilder från småland hade jag tänkt :).

Njut!







Det blev inte mycjket bilder, det fick bli lite av gränna men det kommer mer, jag orkar bara inte sitta här och ladda upp massor med bilder! Kommer fler senare :) /
corneteg.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Lia

sv : ahmen jag saknar dig också ! :( har inte jobbat på evigheter så.. vi måste ses ! :( <3

2009-08-08 @ 18:22:51
URL: http://lia.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0