Torsdag

Nu var det en vecka sen jag skrev här och under veckan har jag. hmm, redan glömt men inte allt.. Vart inne i stan och shoppas lite :) vart med Sebbe och gång.. En dag klippte vi robban iaf:) ganska kul men jobbigt eftersom han klagade men de var ganska svårt men sen gled sebbe in och gjorde det bra, enligt han då!! ;) haha.. jobbat igår,idag och i lördags.. Jaa har väll inte gjort nått specielt kanke eftersom jag inte rikitgt kommer ihåg.. Och idag är de exakt en vecka kvar till skolan börjar.. buhu "/ vill inte börja skolan, fast de är en ny linje men jag vill inte!

Sitter vid den stationera datorn och har hittat mängder med gamla bilder och musik:) ganska kul sådär. Ska fortsätta och kolla runt på massor med bilder.

hittade lite bilder där jag hade ganska så långt hår för att vara mig då och vad tycks? ska jag spara kanske? =)






Jag känner att jag saknar det nu när jag ser bilderna, aldrig tänkt på att jag har haft så långt..
De e inte så långt tänkter ni säkert men för att vara mig så e de:D van med lite kortare!
Tkr de ser lite fräschare ut? eller.. kommentera är du snäll!!

Kommentarer
Postat av: :)

det var jag som gjorde så robbans hår blev bra :D

2009-08-13 @ 19:36:28
Postat av: Madeleine

Jag tycker du ska ha så "kort" som du har nu, när du har långt ser det så smalt ut, men det var ändå fint, äsch nu vet jag inte hur du ska ha, haha :D muppigt, men ha så som du känner för sötis :)

puss madde <3

2009-08-13 @ 19:37:04
URL: http://petterssonmadeleine.blogg.se/
Postat av: moa

du passar sjukt bra i det du har, men långt är ju snyggt om du vill "göra något nytt" ;) puss

2009-08-13 @ 19:59:04
URL: http://moabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0