12.48

Igår efter mitt inlägg somnade jag diirekt. Vaknade upp sen igen vid halv 12 då vare Jordan, rättsläkaren på mitt schema, haha. När jag låg hemma och var sjuk så såg jag på det så nu ser jag på de nästan varje kväll så jag sover alltid sent och de är inte bra, men om man blivit van så är det skönt att sova lite :).

Idag är jag hemma från skolan, hade ont i magen imorse (hatar att vara tjej ibland) ^heehe. Om jag skulle bli bättre så tänkte jag dra till skolanmen vi ska jobba med projektet och våra dator e sjuuukt sega i skoln så känner att jag stannar hemma och gör det istället:). Sitter i köket just nu och har lyssnat på NRJ på Bella och tyras "lillaprogram" och nyss Kenza som var där igår:). Nu ska jag börja plugga för jag måste verkligen komma ikapp i de där projektet.... MÅSTE hitta en resa nu sen kommer de gå som smör! Känner mig lite vuxen som stter i köket med datorn och pluggar och har en deadline som måste vara klar snart, de är inte ofta jg sitte i köket och pluggar, annars sitter/ligger jag i soffan eller sängen med datan i knät men aa strunt där alltså, nu ska jag börja pussar! /Corneteg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0