beccaboii här!

Chachaa! sitter just nu hos bby:) han står just nu i duschen och sjunger låter det som och lyssnar på musik, åååh han e bara för sööt!:)
Sen lovet har börjat har jag för det mesta bara vart med älskling och haft sällis om nätterna av honom:) underbart..
Vi har sett film och svullat som bara den, vi har vart nere på stan lite och ikväll drar vii till syster och hennes kille för att se film och han sover hos mig inatt igen.
imorgon blir det jobba och sen på kvällen ska jag nog umgås den sista kvällen med Micke innan jgag åker till Småland, på julafon!!. Nu låter det som att han e klar så ska säga hejdå här nu och snat åka hem till mig:).

 pusshej och vill bara säga att jag tycker såå mycket om dig Micke! ;) /corneteg.blogg.se

(skriver när ja ha nått roligt att säga! börjar bli lite torrt ^^ ihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0