God Jul!

God jul på er! 
Idag har jag åkt bil i 4 tim så just nu sitter jag här ner i Småland hos farmor och farfar! satt just med spikmattan bakom mig här som farmor fick i julklapp:) är ju inte lite röd och prickig där bak nu^^, där kunde man tolkat de fel kände jag ;Dhöh. på tal om julklappar så har jag inte fått något än kan man säga, eller fått pengar av farmor och farfar men de köpte jag saker till mig själv som underkläder och kavaj, super snyggt! Imorrn ska vi hem till mormor och morfar och fira där så får paket i morrn men de blir nog inte så mycket, mest pengar som vanligt! åh de är inte heelt fel..
Har vart fullt hus här hos farmor, är helt slut idag.. Sov  3 tim i bilen med så de gick förjä vvla snabbt att åka ner hit kändes det som och de är ju skönt=) hihihi. Ska försöka somna utan sällis bredvid mig inatt, får se hur det går och jag ska sova SJLÄV nere i "källaren" , lärrrit! Snart blir de julskinkmackor och te sen sussa kanske så massor med julpussar på er! Ha en braa jul :). /corneteg.blogg.se

Hade de lilla svarta på mig idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0