Now i'm that bitch..



Klockan är över 12 så Grattis Roxana på 18-årsdagen :)<3
Festen igår var Niice! Bilder finns på Facebook men kan fixa hit några sen också:).

Idag vaknade jag vid 2 med huvudvärk och fick frukost på sängen av mamma:). Låg kvar i sängen med datan i knät till 6 och då var de Oth på tv och hela familjen kom hem på middag! Bror med Camilla och syster med Emil och lilla ensamna jag som är ända singeln^^ men hade lilla hunden Albin hos mig iaf :) så fick pussas ändå^^.
Imorrn blir det studiebesök på Arlanda och tror de kommer bli super kul faktist:).. Jaa alltså egetligen har jag inte mycket att skriva, jag är inte trött än tyvärr så då blir de att man skriver här typ och så blir de så här^^:D men ska lyssna på lite musik nu och sen sova:). Puss /Corneteg.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Cilliiiiiss

Din rubrik, är det en låt? känner igen meningen, haha :D

2009-12-08 @ 13:22:33
URL: http://livetenligtcilla.blogg.se/
Postat av: cillis

meeen vilken låt äre? :D kommer inte ihåg haha :D <3

2009-12-08 @ 18:49:24
URL: http://livetenligtcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0