Say mama

Det blev inte så mycket i skolan idag, vi har börjat med ett nytt projekt "min semesterresa" letar fortfarande hotell och flyg, och jag ska "resa" till Spanien. Fixade till bloggen också, tack Chilleboiii.

Just nu sitter jag trött här i min säng och ser halv 8 hos mig, efter de ska jag fortsätta fixa lite i rummet. Var och köpte en insättningbyro med 4 lådor som jag ska sätta in i min garderob så får plats med mer kläder:) bra förvarings tips! (kan visa bild senare). Jag ska fxa fram min julstjärna med så jag får någon julstämning i rummet med:).. I morrn ska jag till skolan kl 8 bara för göra ett prov:( buuhhu, vill soova, haha! /Corneteg.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0