sötsötsötsötsötsöt.......

De va ett tag sen nu! jag har vart upptagen med den bästa;).
Jag har haft sovsällskap i några nätter nu och pussats sönder min haka så tro inte att jag har snubblat när ni ser mig^^ haha låter för jäävla sjukt men japp, så e de när man inte kan sluta mysa och när man pussas men skäeeggig smuttis!:).

Har vart sjuk hela veckna typ men har orkat mig till skolan och vart med smuttis:). Aa fan orkar inte med de här nu^^ ville bara säga att jag e kär och att jag e glad, så kan de gå! pössss <3 /Corneteg.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Cilla

hihi fan vad glad jagär för dig becca :) förstår dig med det där att du har sår på hakan, alex har också lite skäggstubb (a)

2009-12-18 @ 12:57:00
URL: http://livetenligtcilla.blogg.se/
Postat av: Life is what you make it.

Du är så söt med din haka! :D

2009-12-21 @ 22:37:26
URL: http://benniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0