17 februari 2009

Godkväll=). Nu sitter jag här med redan träningsvärk från yogan och bokningen. boxningnen var as kul och de blir nog flera gånger, nästa vecka med och då är de 75pass=). Darriga fingrar och armar har jag nu, haha. Yogan däremot var inte så kul, får se om de blir flera gånger^^ haha. Gick till 5 idag på praktiken och i morgon slutar jag 2 och de ska bli skönt=) skulle sluta 12 men fick lägga på timmar tyvär, Cilla ska kanske möta mig och sen drar vi hem till mig och plugga som jag inte gjort på ett tag nu=S måste verkligen sätta igång!! Nu ska jag göra mig klar för säng coh sen kanske läsa lite om de går och sen sooovaa=) i morgoon blir de nog en jävla träningsvärk, får se hur de kommer gå på praktiken, haha kommer typ darra när jag ska hjälpa gamlingarna att äta, haha stackars dom i morgon^^. Puss och godnatt   /RC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0