5 Januari 2009

Är så slut i dag! idag vaknade jag halv 6 som vanligt..
Jobbade från 7 till 12 men jag var helt slut ändå, satt och blunda och halvsov på prakitiken typ och satt för de mesta:p hade ingen ork alltså. Jag orkade inte äns gå hem från Ros som ligger i park och jag bor på flygfältet och de tar ca 25-30 min att gå hem men jag åkte buss istället så de tog en hlav time extra, sovpå  bussen med och jag åker i ca en kvart bara=D. Nu ligger jag och kollar på MTV och nu så ska jag lägga in musik på mobilen för jag tog bort alla så nu ska jag rensa för många vill jag nog inte ha så ska lägga in de innan jag går till gymmet idag. Ska nog sova innan också och försöka leta efter mitt gymmkort som jag har tappatbort^^ hihi får se om jag hittar de..
Jävla skit väder e de med! snöar idag och jag som har haft en sån vårkännsla nu när de var sol och jag bara längtar till sol och vårkläderna=) men längtar ju till sommarn mest men jag vill ha sool nu ialf!

Nu ska jag försöka fixa med musiken innan jag somnar=). sovgott till mig, hehe puss


                           Längtar till Turkiet också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0