8 Januari 2009

Godnatt!

Idag jobbade jag från 10.30-16.00 på ca 2 tim hade deinte kommt några kunder så jag trodde de inte skulle komma något idag:D men sen kom de några ialf men de vart en riktigt lungn dag..
direkt efter jobbet drog jag till gymmet med CIlla och Robban.

gårdagen efter melodifestivalen så gick jag och Cilla ner till Linn och dit kom de flera och de blev riktigt flumm:D tog massa bilder och vidio på Linn och johanna som dansade och sjöng en massa:D haha rappade och hittade på :D. Gott skratt fick man ialf:D.

I morgon blir de praktik igen:( orkar verkligen inte gå upp halv 6 om mornarna :S....

Här kommer bilder från fredas när jag var med flickorna och käkade och var hos Sofie ett tag=)

Fredag

 
 

Lördag

 



Jag har mer roliga vidion:D. svårt me bilderna där de dansa:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0