9 februari 2009

Tjoho.
Idag pratktiserade jag från 7 till 16, skulle vara där till 12 men jag hade för lite timmar så fick förlänga lite"/ men i morgon går jag till 12 svin skönt:D haha. Idag kom min lärare ditoch pratade med mig och min handledare och vi kryssade i vad jag hade gjort och pratade om hur de går för mig och de går riktigt bra=) jag tror handledaren sa att jag ligger redan på VG och de har ju bara gått hälften av tiden så får se om jag kan förbättra:D.

Efter praktiken drog jag hem och gjorde inte så mycket blev TV, läste bloggar, tidningar och sov i ca 3 tim:D haha, sov ca 5 tim i natt så de var nog inte så konstigt att jag somnade, blir ju riktigt trött när man ska upp kl halv 6 :( åååh!
I morgon efter praktiken ska jag försöka ta mig till flygfyren, ska köpa päronkäm haha, man blir ju sugen när gamligarna käkar sånt till efterrätt till lunchen eller middagen :D hehe.. Gymm blir de med!!

Nu ska jag dricka upp min smoothie sen göra mig i ordning för säng, måste sova tidigt inatt=). Godnatt säger jag nu då..
Puss natti<3

 haha:D

Kommentarer
Postat av: Andréish Imbish!

Gillllllar brillorna XD fett snyggt!

2009-02-09 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0