Än e man inte klar / Godnatt

Fy satan vilken tid det tar! Nää de här var inge kul! jag och Cilla har nog suttit och hållt på med bloggarna i ca 3½ timme nu? och hon e fortfarande kvar här^^. Bilden ovanför tog lite tid med och de gick ju inge bra med den heller, fick inte rätta storleken!, någon får helt enkelt hjälpa mig, någon som kan tex Yohanna eller Linnéa^^ hehe.  De här ska fixas. Och nu ska jag förtsätta locka lite hår sen sova, i morgon blir de nog tjejmiddag i Rimbo hos Parya med massa snygga bruttor, men jag slutar 5 och måste hem och fixxas så de blir nog lite sent för middag åh så:S. men hoppas jag inte stressar för mycket och hoppas kvälllen blir lyckad=). och att de blir!. Ska fixa klart lite och så sen ska jag sova. sista dagen på praktiken i morgon med, de ska bli både skönt och tråkigt, tråkigt är de för jag har fått gjort så mycket och lärt mig och jag tycker att jag själv är jätte duktig^^ haha och sen e de kul där med, men se sköna e att jag ska få sovva nu och inte upp hlav 6 om dagarna och kan jobba till 5 och sen helger, hade inge liv känndes de nästan som^^ haha, i morgon bllir de lov med och de ska bli superhärligt nu direkt efter praktiken=).

Nu får ni alla sova gött och drömm sött=). Pussar /RC


Vist blev den snygg?=) de står Rebecca Viktoria Corneteg och sen under; I huvudet på Rebecca;D . haha gillar de men sydes inte tyvär "/, men ska fixas som sagt! =)

Kommentarer
Postat av: Millan

Hur lyckades ni designa :O

2009-02-20 @ 20:58:47
URL: http://dynamit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0