Cilla

fanockså, vädret blev ju inte så mycket bättre, de vände igen och de småsnöade idag, vist de var inte mycket men ändå,kallt blir de ju och halt.. Därför gick jag inte hem idag jag tog bussen eftersom den kom precis när jag kom ut från Ros också=) vilken tur man har, men jävla busschaffis. Jag gick på typ precis utanför ros så jag kunde åka med istället för att stå på andra sidan (för den åker ju förbidär igen) och frysa, han bah ;grind? jag ba ja men ska till busstation, han ba ;då är de på andra sidan!.. Men va fan spelar de för roll?:S och sen skulle en kille på och han visade upp kortet och gick in typ men chaffisen bara drog i hans arm och tog kortet och kolla på de som om de skulle var gammalt men de var de inte:P haha på dig dumma chaffis, lite trevligare kan man väll ialf få vara? och sen var de samma på nordronabussen och då var han otrevlig då med,.. chafförer borde vara trevliga så man känner sig trygg i bussen och många pratar ju med dom också, men han hatar säker barn:P. Aa de var de ialf:P. haha..

CIlla kom till mig i dag efter hon hade vart i stholm med klassen=) vi drack teé med syster också sen dissade dom mig och glodde på film och jag satt i andra soffan bredvid och var innne på min dator, får låna syrrans dator sen och också se på den filmen=) eller föra över den till min och då ska jag passa på att ta lite fler filmer, tex bolt och lite andra, hehe. Cilla gick hem för att käka och sen kommer hon tillbax till mig och då tar hon med sig sin dator med så ska vi fixa våra bloggar, ska designa dom lite snyggt=). hoppas vi fattar hur man gör, de lär ni få se sen^^ haha. Juste innan cilla drog hem så beställde vi lite kläder från H&M =) jag har beställt typ 3 ggr den här månaden? men allt kommer typ början av april och slutet av april och mitten i maj=S lång väntan! och lite kommer snart tror jag en till bikini och underkläder=) har redan fått hem en bikini och snart kommer den andra:P redan laddad för sommaren!  Massor me skor kommer jag ialf ha i sommar med hehe, undra om jag behöver köpa fler? men de lär jag ju göra, älskar skor!

Hörs senare=) pussar och kramar / RC



Teé koppar och Cilla=),
Preciiiis
när jag tog kort i smyg så drar hon upp benet så tyvär kom inte syster med på bild:P.




(hann inte skriva klar det här inlgget innan cilla kom äns:D haha, hon kom precis så nu ska vi designa:D heejdå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0