=)

Ojojo så skönt de e och träna men ojojoj vilken träningsvärk man kommer att få med?:D hehe men de är de värt, hoppas jag!
Blev 1och ½ timme idag med, de kankse inte e så mycket men jag tycker de e bra:D haha.
Har inte duschat  än heller:P hehe, ska hoppa in i duschen nu, har precis koollat klart på lyxfällan, såg lite i ca en kvart och då vart jag tvungen och se lutet med:P. Jag borde nästan vara med för mina pengar tar slut precis när jag får dom typ så jag har inget sen mitt i månaden:D hehe.


                                  Haha!
Cilla och Linn de ser ju bra ut:D men de gjorde de INTE:D
Shit vad vi höll på med den där båten förföra sommaren (roligate sommaren).
Vi gick hemifrån till kyrksjön med den där på huvuden och gick och bärde runt på den flera dagar :D haha.


Kommentarer
Postat av: C

Åh våran älskade uppblåsbara kanot! :D Saknar de som faaaaan, förresten ser de ut som att Linn har hjälm,. HAHA :D <3

2009-02-07 @ 14:03:35
URL: http://erikssoncecilia.blogg.se/
Postat av: R

HAhha faan sant:D hahaha en blå seig hjälm!

2009-02-07 @ 19:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0