exakt en månad kvar till 17!

Tjohej leverpastej..
Igår blev de inge bloggande eller data alls, min bror höll på att ta bort virus eller sökte på han dator och om vi var inne så kunde de typ komma till våra datorer :P.
Igår så praktiserade jag och slutade kl 16.00 sen gick jag hem och tänkte gymma sen på kvällen men Katja sma och fråga ifall jag ville med henne på hennes första salsa träning, visst kunde jag de=) MEN så onödigt, de stod att de skulle vara på musikskolan och vi gick dit och gick upp och kollade nästan alla rumm i byggnade och sen kollade vi alla tre baraker men nä ingen salsa lektion så de blev inget  för Katja och jag kunde ju gymma:(.. ÅHH!!

Idag så var jag ledig. Jag och syster klippte oss idag kl 13.00 och runt 14.10 så vart vi klara och då gick vi till café pelikan och fikade=). kollade lite på hm och där hittade jag en BH, blus och örhängen. På vägen hem gick vi in på flygis och köpte hårfärg och sen har de börjat me att man kan hyra film så vi stod och kollade vad som fanns att hyra och så hittade Rosanna en film som hon ville fast hon redan sett men hon vet att jag tycker om polis filmer och de var de ju så vi hyrde film och de visade säg att vi var de första som hyrde:D coolt:D de stor och hade kurs precis för att veta hur man göra och så:D haha men så vi var de första ialf, rätt billigt med 29 kr..
Men men så vi färgade håret och jag blev väll lite nöjd men ångrade lite och syster blev missnörj tror jag, men de blev lite för mycket, bev gult typ:S men hon ska färga igen tror jag, haha.
Filmen, irene huss som den heter va sådär, slutet var typ bara bra annars lite seg;D hehe.
H&M paketet kom hem idag också men skor och bikini och koffta:D börjat me sommar kläderna redan, hehe..
Nu ska jag snart sova tror jag för jag känner mig jätte trött men börjar kl 16.10 i morgon till 21.10 :) fr sova ialf men inge rolig fredas kväll..

Godnatt alligop!

Exakt en månad kvar till jag fyller 17!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi Ja och en månad tillls jag får börja övningsköra! ;)

2009-02-16 @ 12:27:26
Postat av: Anonym

juste din skiit cilla:D

2009-02-17 @ 21:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0