femtonde i andra- noll nio

God dag! Igår blev de jobb på café från 9.30 till 15.00 direrkt efter till praktiken framm till 21.10..
De känns som om jag bara skriver och jobb jobb jobb, men de e typ de ända jag gör känns de som nu när jag har praktiken.. idag har jag vart hemma, skulle börja kl 7.00 till 12.00 men ja sov i bara 4-3 tim så kände inte för att jobba så tidigt då och kändes inge bra i magen heller så fick vara hemma men måste jobba in de timmarna sen=( 5 tim bara.. Nu ska jag försöka plugg lite och sen duscha och göra mig i ordning lite, Cille kommer ikväll till mig=) blir nog lugn kväll och måste sova tidigt ikväll med=( :P. jag måste göra om min blogg känner jag, om den intee snygg så e de inge kul att skriva i den heller:D haha får se när jag fixar den och om jag vet hur man göra, får leta hjälp:D. ska försöka plugga nu. puss/  RC




I hate you, but i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0