FettoBecckisarna

Ikväll var ju Madde och Cilla här och de blev bara dator och tv:D hehe de gick hem kl 9 "/ tråk!
Madde skulle ladda ner one tree hill åt mig och då sa hon att avsnitt 15,16,17,18 fanns me text och jag blev överlycklig så hon laddade ner och sen skulle tillmin dator och ja de tog massor me tid och hon ville hem för hon var så trött men jag bah nej jag måste ha dom, och när hon loggade in och hade kommit hem så kollade jag på one tree hill men jag tycket jag kände igen och då vare sesong 5 men de skulle vara 6:an så vi satt och höll på med de där i onödan, Madde de var ditt fel! haha :D nä men jag skulle ju frågat vilken sesong de var med, sorry! men aa tack ändå söta-snälla-rar-Madde=).
När de gick hem så har jag suttit i syrrans säng och bara sutti vid datan:P. 
 
Jo fettoBecckisarna ska jag kanske förklara:D hehe. Pratade med Söt Becka idag och vi pratade om kakor och semlor och masa sånt fetto saker och jag kom på at de var typ semeldagen i dag(tisdag), tror så ialf: och så sa vi att vi ommer bara ihåg de fettodagarna allt om sånt:D så nu kallar vi os FettoBecckisarna:D och varför de står med 2 c och 1 k e för jag stavas mec cc och hon ck:D haha.
Idag (tisdag) ska jag fika med BästaRoxana  (bästa, noot=D) med hoppas jag att de blir, så då fåre bli en semla !:)
Lite jobbigt inlägg men jag e lite trött med och då blir de såhär!=D haha.
Ledig  imorrn  e man också(Y)
Pussar och Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0