Fredag den 13:de

God morgon eller god efter middag:D.
Jag har för en stund sen käkat frulle och nu ska ja göra mig i ordning och sen så ska jag kanske gå och hälsa på på flygskolan om jag får med mig någon:P får se om jag kan övertala Robban, haha.
I dag så börjar jag 16.10 och slutar 21.10 sen får jag se vad som händer om jag dar till sofie och glor på film men dom har nog börjat se på filmen då eller om hon och jag kanske går på promenad eller nått annat:D. I morgon så ska jag jobba på cafét k .9.30 till 15.00 sen kl 16.10 så ska jag till praktiken till 21.10 usch vilken dag jag kommer att ha!! sen blir de nog sova för börjar 7.00 på söndag"/ rolig helg och alla hjärtans dag!!. får se om de blir något annat..


Nu ska jag göra mig i ordning, ha de ba puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0