Godnatt

Vilken kväll=), den här kvällen har nog vart den roligaste kvälen på länge, allstå ensamnkväll. Jag har kollat på beck och samtidigt smsat en massa med en och de var ritigt kul sen chattade jag samtidigt och lyssnade på musik och kollade på bdb^^ mycket samtidigt? jo jag e ju tjej, ingen kille som inte kan göra flera saker samtidigt:P. Pratade i telefon nyss i en timme och 20 min=) de var också kul de. skrattat lite själv idag men de blev mycket prat med folk och de e alltid lika mysigt:). Nu e jag trött så inlägget låter nog lite konstigt:P och ska chatta lite till, om André är rolig eftersom han lanar och är väll inne i spelet^^ sen blir sova:P

Godnatt /RC

Känns som om de kommer bli svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0