+ grader?:S

Äntligen inne från kylan!. Kallt e de ute men de e lite varmare än vad de har vart nu de sista dagarna ändå=) de e faktisgt fortfarande + grader ute:S hm? jao de e 2.3 + oj oj..
Wallander blev de på bion=) gick tillsammans med Cecilia,Emelie,Åsa och Natacha.. Filmen var riktigt spännande och den var faktisgt riktigt bra fast Linda och Stefan inte var med i filmen=( dom som typ gjorde filmen bra:P. Men den var faktiskt bra utan dom med, hehe. förvånande.. De vart mycket man satt och höll för ögonen lite och typ satt och skrev ut saker, eller man ville men som vanligt så pratar ju Natacha när filmen går och de gjord hon även på bion så killen under henne sa till:D haha , så man vågade ju typ inte säga nått så vi satt och viskade till varandra när man ville säga nått eller skratta, de kändes som om han skulle säga åt när vi skratta också så man vågade typ inte göra de, men de gjorde vi ändå för de kan han ju inte säga till om!!
Efter bion mötte jag och CIlla upp André och Marcus och senare om David för jag ringde honom och tvingade ut onom^^ hehe snäll jag e vah?, vi gjorde inte så mycket men mycket skratt blev de ändå, som vanligt är jag e med André, sjukt kul kille;D. saknat er jätte mycket! Kul att få se er ialf^^ haha.. Nu ska jag chatta en litet tag till sen ska jag göra mig i ordning eller om jag inte gör de nu direkt sen lägger mig med datan i sängen ett tag sen bler de SOVA=) åh så mysigt;D. hihi. Pussar och godnatt då / RC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0