Halloj

Jag som skulle ringa Åsa efter jag hade gjort mig iordning, haha nej nej så blev de inte^^ undra hur många gånger jag säger att jag ska göra nått och de blir inte så?:P haha, Jag kom precis hem från flygfyren, jag segade när jag gjorde mig iordning sen hade jag lust att handla så mamma fick hämta mig efter hon hade vart på gympan och handlat på willys så hon fick hämta mig så drog vi till flygis=) Jag köpte nytt täcke, äntligen säger jag bara, mitt som jag hade låssnade fjädrar på, eller ur:P. så hela min säng och golvet e fullt med fjäldrar,åååh! men nu ska de inte vara så längre, hihi. Ska läsa Chic som jag köpte med=). Så nu ska jag kolla igen dem snabbt och sen ska jag byta täcket och sen städa lite i rummet samtidigt när jag ändå fixar lite:P lyssna på musik med och sen läsa igen tidningen tror jag=) får se om allt de här kommer att hända nu då:D. För jag ringde Åsa precis nyss och vi ska inte göra något eftersom jag ska städa sen käka och sen e de beck ikväll=),

Hörs senare / RC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0