Måndag 2 februari

Tjuubabeluubah=D
Hängde ni med på hälsningen?, hehe.
Min dag har vart riktigt rolig faktisgt, började morgonen med praktik kl 7 och slutade 4.
På praktiken så satt vi i samlingsrummet och fikade med de gamla:D och hade musik på och sen börja vi några av personaler dansa:D sen efter de var jag på sjung och danshumör hela resten av dagen så jag gick runt i korridoren och dansa och sjöng och tanterna garvade dom, men de tyckte de var kul när vi gjorde lite så=). Efter praktiken ringde jag Madde och jag drog till henne som bor precis bredvid Ros. Jag och Madde gick hem till mig och vi skulle gymma men haha neej inte alls hon böt om och nu sitter vi med varsin laptop och chattar lite=) hehe.
Cilla skrev till mig idag och de var evigheter jag såg eller pratade me henne känns de som, och i kväll så kommer hon och umgås lite, ska blii skojj=)
Höres lite senare ikväll=) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0