maybe bio tonight

hallo bloggen! haha bra rubrik^^ ..tänkte berätta lite om måndag och tisdag för er:D. Båda kvällarna har bestått av film och CIlla båda kvällarna^^ I måndas så var Natacha och Cecilia här, vi drog till flygis och hyrde två flmer mirros och sen en till som jag inte kommer ihåg namnet på:P. Vi kollade först på morros för vi tänkte att vi kunde se en läskig film först sen den roliga efter för att få bort räddslan^^ haha men vi kollade på morros och den skulle nog vara lite läskigare om inte Natacha satt och pratade HELA filmed^^ frågade typ om sakerna heela tiden och vi fick pausa och förklara ibland med :P men a den var bra ändå och lite läskigt var de att kolla sig i spegeln efter:P tyckte de inte var så farligt att kolla sig i spegeln eller gå runt hemma när dom var kvar hos mig men när de drog så var man ju lite rädd ändå, haha. Den andra filmen kollade jag och CIlla lite på efter men den var inte bra så vi så aldrig klart på den. I år så gick jag Cilla Robin Emil och Robban och fikade på Pelikan med semla och varmchoklad=) sen så drog vi runt hela stan för att fixa kol till vattenpipa, vi gick runt på stan sen till flygis sen tillbax till stan för skulle gå hem till Robin men vi fick tag på kol ialf, killarna drog till Kim och hämtade^^ men sen var vi hos Robin och rökte Vattenpipa och flummade:P Emil satte på Robban som vanligt^^ hahaha, sjuk kille;D. Kvällen blev de lite gym, skulle på boxning med de vart fullt så jag tränade mage sen drog jag och Cilla hem till mig, glode på Andra avenyn sen film igen, kollade på P.S i love you, den var bra och sorglig men fan jag som brukar kunna gråta för de minsta lilla men nej grät typ inget:S blev fan ledsen för de nästan haha:P. något konstigt har hänt mig, sover tidigt nu med och vaknar typ 10? hallå, jag som brukar vakna mellan 12-2..

Kl 2 ska jag dra till gymmet med CIlla=) sen ikväll blir de nog movie igen^^ men då blev de på bio med några brudar, får se om de blir fler än vad jag vet nu=), blir nog wallander..
Nu ska jag lägga in musik på mobilen..

Nu kommer de bilder från igår=).. ha en bra dag=) Puss / RC

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0