mysiga flickor

God natt! såg precis klart på beck, såg fram till kl 10 tillsamans med Cilla och sofie=). mysiga flickor de.. vi skulle gå på promenix men när sofie kom så satt jag ochåh drack tee och var flummiga och vi ville se beck och klockan var 20 över 8 när vi var klara typ, så vi satt kvar i mitt rumm och pratade massa shit:D massa sex å de, alltid lika mysigt hahaha xD. Usch i morgon e de praktik och jag måste upp halv 6 hela veckan och jag går runt och har klump i magen för de och känner att jag pallar verkligen inte de! kan väll få börja lite senae och sluta tidigare med för då e de inga problem, haha. längar redan till nästa helg för jag älskar helg kände jag idag etersom jag bara har jobbat och fick sova ut idag och bara hemma och slappa som en riktig söndag=). Snart e de lov med, jag och Cilla ska nog mer kalla de träningveckan, får se hur de kommer gå, ska träna varje dag, hömm:D haha. Hoppas på stohlm med, för de  var jag inte den här månaden, måste og dit en gång i månaden känner jag för annars får jag ryck:D. hehe men beställt kläder har jag gjort ialf. Nu ska jag borsta tänderna sen soova:):) njuuta!. Puss och godnatt  /RC

kännes ilska i mig, jag bara sårar mig själv hela tiden
orkar inge mer, upp tidigt sen bara jobb jobb.. usch, lov nu tack!


söt cill:D <3

och mina nyaklack från H&M 98kr därför jag köpte:D billigt och snygga:D. intressant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0