nu blir de rock!

Här har jag suttit och ruttnat HELA kvällen! ej på humör. Pressat låten because Of You halva kvällen och mått skit! just nu behöver jag gå ut och ta lufft men ingen vill med och jag vill inte gå hem tillnågon heller med massa folk och glo film. Jag vill ut och gå! men inte själv i mörkret.

Jag tänker inte sträva något från dig! de du sa att vi skulle vara tycker jag verkligen inte stämmer, orkar inte gå runt och inte få nått svar eller ingenting. Jag måste radera DIG! men jävlar så svårt de e..

Nu blir de rock resten av kvällen. Linkin park! de passar för all humör nästan mest arg då, hehe. lite glatt fick ni (hehe) men linkin park e lite för lugnt ibland just nu! behöver HÅRDrock :D

Hoppas ni alla har de kul och är glada! Puss /RC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0